دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

بزرگترین نمایشگاه مبلمان اداری Hofex

یکی از بزرگتریننمایشگاه ها در ایران نمایشگاه مبلمان اداری Hofexاست که هر ساله  در دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود و سال گذشته ششمین دوره ی این نمایشگاه برگزار شد. ماه آینده نیز از21 تا 14 دی ماه هفتمین دوره ی آن برگزار خواهد شد.


نمایشگاه مبلمان اداری Hofexنمایشگاهی منحصربه فرد در بازار مبل خاورمیانه به حساب می آید و هر ساله از سایر شهر های ایران و همچنین کشورهای دیگر از این نمایشگاه بازدید می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به جزئیات این نمایشگاه پرطرفدار.



نمایشگاه مبلمان اداری و رونمایی محصولات جدید

نمایشگاه Hofex عموما در 4 روزه برگزار می شود و یکی از جا افتاده ترین نمایشگاه ها در کشور به حساب می آید. در این نمایشگاه تولید کنندگان جدیدترین محصولاتشان را به نمایش می گذارند و ورود آن را به بازار اعلام می کنند. شرکت ها از چندین ماه پیش تلاش می کنند تا حتما نوآوری جدیدی در حوزه کالا و گاهی خدمات دستمایه حضورشان در نمایشگاه باشد.


نمایشگاه مبلمان اداری موقعیتی برای خرید عمده سازمان ها 

نمایشگاه Hofexیکی از بهترین موقعیت ها برای شرکت ها و سازمان هایی است تصمیم به خرید عمده دارند. آنها با مراجعه به این نمایشگاه از شرایط خرید و همکاری با برند های مختلف آگاه می شوند و از آلترناتیو هایی که برای خرید دارند مطلع می شوند.





نمایشگاه مبلمان اداری فرصتی برای تعامل میان عرضه کنندگان

تامین کنندگان و خدمات دهندگان به تولید کنندگان نیز از این فرصت استفاده می کنند تا با شرکت کننده ها ار تباط برقرار کنند و شروع همکاری جدیدی داشته باشند. گاهی میان دو تولید کننده یا بیشتر به واسطه مذاکراتی که درنمایشگاه صورت می گیرد همکاری های استراتژیک شکل می گیرد.  در واقع آنچه که بیشترین اهمیت را در برگزاری نمایشگاه هافکس دارد انگیزه های مشارکت کنندگان از حضور درنمایشگاه و نتیجه ای ست که برای مشارکت کنندگان رقم می خورد که می تواند شامل برندینگو معرفی نام های جدید تا اخذ نمایندگی و فروش محصولات و یا شروع همکاری های جدید باشد.


ادامه در اینجا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.