دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

صندلی به شکل موتور وسپا

خلاقیت گاهی منجر به خلق وسایل جذاب و بامزه‌ای می‌شود، اما درزمینه صندلی و  مبلمان اداری به دلیل آنکه فضا رسمی و کاری است، کمتر با طرح‌های بدیع و دل‌انگیز مواجه می‌شویم. بااین‌حال یک طراح اسپانیایی با ایده‌ای خلاقانه توانسته یکی از جالب‌ترین وسایل نقلیه برای مردم جهان را به یک صندلی اداری دوست‌داشتنی تبدیل کند. با  خوگر  همراه باشید و با این صندلی جالب آشنا شوید.




صندلی اداری زیبا با سبک موتورسیکلت وسپا

چشمانتان را ببندید و تصور کنید که بر روی یک صندلی اداری با شکلی شبیه به موتور وسپا نشسته‌اید. احتمالاً از این تصور لبخندی بر لبتان نشسته است. جالب است بدانید که یک طراح اسپانیایی در استودیو Bel & Bel، این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است. وسپا یک موتور کوچک و سبک است که به سبب طراحی خاص خود، طرفداران بی‌شماری دارد. چندین دهه است که مردم سراسر جهان از سوارشدن بر این موتور چندان پرسرعت لذت می‌برند و اکنون استودیو طراحی Bel & Bel قصد دارد تا با تولید صندلی‌ هایی به این سبک، خاطره‌ای دیگر در ذهن مردم دنیا ثبت کند.



 "Robert Brou" رابرت برو ، طراح و سازنده " Naturalism Furniture " مبلمان برگرفته از طبیعت

جالب است بدانید که این صندلی اداری راحت، از قطعات اصلی یک وسپای واقعی دهه 80 میلادی و به‌صورت سفارشی و کاملاً دست‌ساز ساخته شده است که با اصول ارگونومی نیز بسیار سازگار است. قسمت داخلی این صندلی نیز از جنس چرم بارنگ‌های متنوع است و زین یک وسپای واقعی را برای کاربر تداعی می‌کند.



صندلی اداری نرم و راحت وسپا وزنی نزدیک به 32 کیلوگرم دارد و از یک پیستون قوی هیدرولیکی به منظور تنظیم ارتفاع و چرخ‌های نرم و بی‌صدا برای جابجایی برخوردار است. همچنین عرض این صندلی 70 سانتیمتر و ارتفاع آن 120 سانتیمتر است که نشان از فضای قابل توجه آن برای نشستن افراد بزرگ جثه دارد. این صندلی اداری با وجود ظاهری سنتی و برگرفته از قطعات قدیمی، کاملاً با دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال همخوانی دارد و می‌تواند یک مبلمان اداری زیبا و عاطفی برای دوستداران موتورسیکلت‌های کلاسیک و نمادین باشد.


تاکنون بیش از 200 نمونه از اینصندلی اداری تولید و به سراسر جهان ارسال شده است و به دلیل دست‌ساز بودن این محصول، تقریباً تمامی مدل‌های تولیدشده از ظاهری منحصربه‌فرد و یکتا برخوردارند.


منبع :


https://www.khooger.com/book/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D9%88%D8%B3%D9%BE%D8%A7


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.